SERVICEDESK

Ebru ServiceDesk sikrer effektivitet i alle ledd

Vår ServiceDesk er bygget på IT bransjens «best practice» rammeverk ITIL, noe som gjør oss i stand til å effektivt håndtere alle typer forespørsler og hendelser. Fra 1. linje brukerstøtte til Operasjonssenter med overvåkning av bedriftskritiske systemer, sikrer vi effektiviteten i alle ledd. Med Ebru ServiceDesk kan alle ansatte ringe inn for å få hjelp til å løse alle IT relaterte problemer, til en fast månedlig pris.

Med «Device Management» får bedriften full kontroll over alle enheter som benyttes. Dette sikrer at kun godkjente og sikre enheter får tilgang til sensitive data, uavhengig av om det er bedriften eller brukeren selv om eier enheten.

For bedrifter med egen infrastruktur tilbyr vi lokal drift og overvåkning av lokale systemer. Med en komplett driftsavtale fra Ebru, kombinert med vår backupløsning vil bedriftens data alltid være sikret og hele bedriftens miljø kan kjøres opp i vårt datasenter ved katastrofale feil som brann, tyveri eller annen uopprettelig skade.

Bruker


fra
KR 39,-
pr bruker / mnd



Ebru ServiceDesk er generell brukersupport for alle bedriftens brukere. De ansatte kan ta kontakt uansett hvilket IT relatert problem de opplever, uten å være redd for å pådra bedriften ekstra kostnader.

Ebru ServiceDesk sikrer en trygg og effektiv arbeidsdag for alle ansatte i bedriften.

  • Feilmelding 24/7
  • Meld saker via telefon eller e-post
  • Fjernstyring ved behov
  • Eskalering til 2 & 3 linje
 
 
Klient


fra
KR 99,-
pr klient / mnd


Få kontroll over alle enheter som benyttes i bedriften slik at ikke usikre enheter får tilgang til sensitive data.

Driftsovervåking gir preventive varsler om potensielle problemer slik at vår ServiceDesk kan løse problemene før de oppstår.

  • Antivirus / Driftsovervåking
  • Preventiv problemløsning
  • BYOD Kontroll
  • Varsel ved kapasitetsproblemer



 
 
Drift


fra
KR 990,-
 



Med en driftsavtale fra Ebru får du oppfølging og støtte tilpasset bedriftens behov.

Med fast oppmøte eller innleid IT Sjef minimerer man nedetid på lokalt utstyr som server, nettverk, printere etc.

  • Overvåkning av server / PC
  • Overvåkning av infrastruktur
  • Fast oppmøte / IT Sjef
  • Responsavtale
  • Backup